Lättnad trots ännu en förlust

I Söndags hade vi match igen, denna gången mot Köniz. Som jag skrev tidigare så har hela vårt spel typ falierat, vi har förlorat alla matcher hittills efter det att serien vände :S
Det har inte funnits någon motivation i laget, det har varit en riktigt tung period helt enkelt. Det har påverkat mitt spel, så jag har spelat som en kratta, varit spänd o gjort dumma misstag.
Så efter krismöte förra veckan med laget, samt hårt jobb mentalt med mig själv, så gjorde laget en betydligt bättre insats, jag själv gjorde också en betydligt bättre match. Vi förlorade 2-3, det får ändå ses som ok med tanke på vår bakgrund samt med tanke på att Köniz faktiskt ligger tvåa i serien.
Det var en enorm lättnad efteråt, jag kände att jag hade hittat mitt lugn igen, jag tyckte det var roligt att spela, jag trodde på mig själv och tog inte så hårt på misstag. Ska föröska konservera den känslan, så att jag kan använda den i nästkommande matcher.
Första prövningen blir redan morgon då det är dags för Europacup-match mot Seneca från Slovakien! Ska bli oerhört skoj att spela europacup! Det har man jag ju aldrig gjort förr=)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0