Semifinalerna

Ja vi åkte ju till Stockholm förra Onsdagen, för att spela semi nr 2. det blev en tuffare match precis om väntat. Vi vann den till slut med 3-2.
Innan matchen så hann vi med lite solning på en uteservering på Arlanda. Sedan åkte vi hem till mina kära päron för lunch/middag samt en härlig promenad längs med Edsviken.
Sedan åkte jag och pappa hem till syrran för att hälsa på hennes söta små söner. var ju första gången jag träffade den lilla, han var såååå söööt och så liten!
Daniel var nyvaken och lite ledsen till en början men sedan blev han gladare och då hann vi också leka lite. Sedan var det dags att åka till Vallentuna och möta upp med laget.
Efter matchen blev det kaos, vi hade sjukt bråttom till flyget, så efter bästa spelar-pris så fick vi slänga på oss alla kläder för att springa ut i bilarna oduschade. Jag hann med nöd och näppe springa upp på läktaren för att krama några stycken av alla dom som var där för att heja på oss. Kändes så otroligt jobbigt att behöva springa ifrån alla, mest jobbigt var det behöva göra Daniel besviken. Han stod nämligen redo för att komma ner och leka med mig på planen efter matchen, men jag behövde ju sticka så han blev inte så glad.
Alla ni som känner mig väl, vet ju hur mycket familjen betyder för mig, och hur känslig jag kan vara, så när vi satt i bilarna på väg till flygplatsen så brast det för mig. Jag började grina, eftersom det kändes så tungt att behöva lämna alla mina kära.
Men väl på flyget så släppte det och jag kunde börja glädjas åt att vi ju faktiskt vann, och att det dessutom var en sjukt rolig match att spela!

Ja sen i Söndags så spelade vi tredje semin och vann, därmed är vi nu i FIIIINAAAAAL!! Wohoooo. Och i Tisdags blev det klart att det blir Katrineholm som står för motståndet, ska bli oerhört roligt att spela mot dom och det ska bli sjukt roligt att få spela final igen! Är sjukt taggad redan och det märks på hela laget att det snart vankas final!

I helgen som var så var också min gose gose GOSE vän Andrea här och hälsade på, vi hade fantastiskt fint väder här i helgen som var, det var supervarmt så vi alla hängde nere på stranden där vi bara behövde ha på oss bikini, våren är här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0