Vilken Guldvecka!

Vad skoj det är att vinna SM-guld, och särskilt skoj är det att göra det i en mindre stad! När vi vann med Sollentuna för två år sedan så hände det inte så mycket, alltså vi blev inte så firade direkt.
I år då vi vann SM-GUUUULD här i Ängelholm så har det hänt massor sedan dess. Som du kan se på korten här nere så har vi bl a hunnit med guldbio, guldfotboll, guldgolf, guldfest mm. Och mer ska det bli! Nu på Onsdag ska vi firas på torget. Sedan på Torsdag ryktas det om guldfets tillsammans med Falkenbergskillarna.
Och så på Fredag är det GULDBANKETT på Erikslund hotell! Den festen kan ju bli hur rolig som helst känner jag, kommer bli mycket livat vill jag lova!
Idag vann J-sm brudarna J-SM guld!! Coolt brudar, grattis, hatten av för er! Ni slog Sollentuna, vilket jag  ju alltid  tycker är lite extra roligt, i finalen. :) wooohoooo.
Idag var vi på Guldspa där vi bjöds på Guldtårta, mmmums fillibabba. Det var skönt med spa efter ett antal dagar av festande.
Idag blir det lugnt, ska titta på någon film och bara njuta av att ej behöva göra någonting.
Imorrn blir det löpning + gym, jag har träningsabstinens till tusen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du snart lugna ner dig med uppdateringen av bloggen. Hinner ju inte med att läsa allt ;)

2009-05-21 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0