Post it-lappar

Nu har jag haft en dag av papperssortering, kanske inte det roligaste man kan syssla med men ack så viktigt det var just nu!
Så jag satt och funderade på hur jag skulle komma ihåg allt annat jag också måste göra, alla telefonsamtal jag måste ringa, alla papper jag msåte posta till olika ställen, alla räkningar som måste betalas... Då tog jag steget och gjorde en Andrea! Dvs jag skrev upp allt jag måste ta tag i på post it-lappar och allteftersom jag har gjort saker idag så har jag kunnat slänga lapparna. Vilken känsla det är nu när det bara sitter en lapp kvar, då känner man sig nöjd. Andrea jag förstår nu hur det känns att kunna slänga en lapp, nästan en liten kick! ha ha hur tråkig är man då på en skala när man får en kick av att kunna slänga en lapp. ja ja det kanske är lite töntigt men so what! det funkade ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0