Sommaren

Har inte sommaren -09 varit helt underbar så säg! Vilka fantastiska veckor det blev efter att vi kom hem från Universiaden, och jag som var rädd att det skulle kännas som att sommaren liksom var slut när vi kom hem.
Jag hann med massor av skojsiga saker! För det första så fick jag massor av tid för att umgås med Magnus. Hans beachvolley gjorde att det blev många härliga helger på sveriges stränder, inte helt fel.

En helg gjorde jag, Magnus och Max en weekendresa till Öland där vi bodde hos familjen Thylander, mycket trevligt, det blev mycket skratt under denna resa, men också även en hel del frustration.
Jag var också i Båstad under Båstadveckan och såg Magnus, Marcus, Peter och Kalle i en uppvisningsmatch. Sedan fick vi alla vara med på banketten på kvällen för alla b-kändisar, en mycket rolig fest med mycket underligt roligt folk, och en sång gick varm den kvällen; "jag sa jag sa jag sa det är FEST på peppes bodega....." samt "shoecheck shoecheck" osv.

Magnus bror med familj kom ner hit till oss några dagar och då hann det bland mycket annat bli cykelutflykter. Även mamma, pappa och Kerstin kom ner hit till oss för semster på västkusten, det var sååå härligt att ha dom här nere och få rå om dom. Jag saknar verkligen närheten till familjen!!
Det årliga Beach-SM hanns också med, M & M spelade jättebra i gruppspelet men i åttondelen tog det stopp då de mötte danskarna. I Falkenberg hanns det med två utgångar, en på fredagen och en på lördagen, vi skippade banketten i år, ett klokt val må jag säga för hade vi inte skippat den så hade vi aldrig fått leka tarzan och Jane, och vi hade nog inte heller sett våra kära manliga vänner göra fys mitt på gatan (innehållande kullerbyttor, ljushopp etc), dessutom hade nog inte Kalle fått för sig att hoppa rakt in i en buske... spännande kväll.
Ja sen var det ju tourfinalen i Halmstad som vi var o tittade på, och i samband med den blev det ju också fest och så massor av solfrosseri på stranden.
Det har helt enkelt varit en fantastiskt härlig och händelserik sommar som jag med värme kommer tänka tillbaka på nu under höstens kalla dagar! Jag har umgåtts med härliga glada och goa människor! Jag ler bara jag tänker på allt gött folk! Här nere kommer lite bilder på alla goa människor jag har umgåtts med
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0