Feeling good

Såg precis videon till Alphabets låt Fascination, jag älskar den låten och nu blev den ännu bättre när jag såg videon. Wow vilken energispridare till video, killen i videon är ju så sprallig så han vet inte vart han ska ta vägen, hihi roligt.

Har varit och gymat idag på morgonen, så härligt att stiga in på friskis och svettis när det knappt är något folk där. Jag älskar att kunna gå runt i min egna värld med musik i öronen och bara fokusera helt på träningen. Efter träningen blev det en liten bastu-stund, härligt.

Pratade precis med Ubbe från bemanningsföretaget som sponsrar oss, han är så snäll. Jag fick massor med komplimanger, han byggde upp mitt självförtroende inför mitt kommande jobb, dom orden satt där dom skulle, så tack Ubbe!

Nu stormar ännu en sjukt bra låt ut från MTV, Coldplay med Viva la vida, det är bara att börja dansa ju! Det är perfekt att lyssna på musik samtidigt som man packar väskan, blir så mycket roligare då. Vi har ju match borta mot falköping idag så det är därför jag packar väskan. Faktiskt så drömde jag om den matchen inatt, vi kom in i frejahallen för att värma upp, bara det att den hallen var sjukt stor, superstora läktare på båda sidor. Läktarna var fyllda med galna falköpingsupporters, hahaha. Det skulle jag vilja se i verkligheten.
Ska bli skoj med match, lite sång i omklädningsrummet, lite dans, lite servemottag, lite defense. Go EVS go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0