Fika med Magnus

Kan en lördagsmorgon börja bättre än att fika med Magnus? Nä det kan den nog inte... Fast det låter kanske konstigt att vi skulle ha gått upp tidigt en lördag för att direkt gå ut och fika.. Så var det inte riktigt. Vi skulle upp tidigt för att gå på ett möte med nyföretagarcentrum, det var ett väldigt bra och givande möte, men oj! Nu dök ännu fler frågor upp i mitt huvud. Det är klurigt det här men det ska nog bli bra till slut.

Efter mötet så skulle Magnus klippa sig, så vi fick lite tid innan det så då tog vi vara på den stunden med lite fika på coffehouse (inne-fikastället här i stan, hihi). Magnus drack capuccino och jag tog en Chai latte, eller som LIsa hade sagt då hon ska låta Stockholmsk; "Asså hallå! Jag vill ha en Chaaaaaiii Latte (med ett något drygt tonläge på rösten, känns så skönt att smålänningarna och skåningarna här nere har så höga tankar om hur vi stockholmare låter, ha ha ha). Men gott var det i alla fall med min Chaaaiii Latte, mmmums!
Nu är Magnus och värmer upp inför sin match, de möter Jomala. Så jag ska snart gå dit och heja gärnet på grabbsen så att de förhopningsvis kan gå hem med en vinst såhär på alla hjärtans dag!
Sedan blir det mysig hjärtansmiddag med Oxfilé, klyftpotatis och rödvin, yummie!!!
Sedan MELODIFESTIVALEN del 2!! Hmmm Magnus är ju inte riktigt lika förtjust i schlager som jag... men jag ska nog kunna göra någon deal där så att jag får se det, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0