Finns det kärlek i rymden?

Den frågan fick jag i ett sms idag av en nära vän? Vilket mysigt drömmande sms sådär mitt på dagen, undrar om han satt och dagdrömde på jobbet när han kom på den frågan.
Men man hoppas ju att det finns kärlek ute i rymden, att det inte bara finns liv på jorden, utan att det finns liv på andra ställen i rymden. Så länge det finns liv så finns det kärlek, det är min filosofi. :)

Idag har det varit fantastiskt vackert väder, kallt och soligt. Sånt väder får det gärna vara oftare, det ger en så mycket energi!

På lördag åker jag hem till min kära familj, ska bli väldigt mysigt, jag längtar!! Jag ska träffa påronen, Kerstin, systra mi och hennes goa familj. Dessutom ska jag klämma in en schlagerkväll med ljuvliga Andrea!! Åå jag blir alldeles sprallig när jag tänke rpå alla härliga människor jag ska träffa. Den enda som kommer saknas mycket är Magnus, min älskling!

Nu blir det dusch och sen käk. Imorrn är det match borta mot falköping, ska väl kunna bli en lätt seger, men vi måste hålla skärpan hela vägen, annars vet man aldrig vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0