Körkort

Tänk att det ska ta så lång tid att ta körkort. Jag tycker jag bor på Affes (körskolan) nuförtiden. Det är ju så mycket teori som ska göras och så mycket olika moment i körningen som ska gås igenom. Men nu börjar jag ändå se ljuset i tunneln, är inne på motorvägskörning och är nästan klar med all teori.
Om 3 veckor är det dags för halkkörning, alla äsger att det är sååååååå roligt. Jag ser dock ej fram emot det, tycker det verkar väldigt obehagligt att sätta sig i en bil och köra när man vet på förhand att det kommer gå åt skogen.. Nåja det ör ju nåt man måste göra för att få körkortet så det är ju bara att göra (som tina hade sagt).
Det är ganska lustigt att vara 27 o ta körkort, för på körskolan hänger ju enbart alla tonåringar. Jag brukar sällan känna mig gammal men på körskolan gör jag det, jag känner mig sjukt gammal! Ha ha. Och idag satt det några killar framför mig i datorsalen och snackade högt om hur roligt dom hade haft på nån fest. Båda var i målbrottet vilket gjorde att jag hade hysteriskt roligt!
Nu ska jag göra mig i ordning för Katrins födelsedagsfest, ska bli skoj att gå på polskt party, det kan ju aldrig sluta bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Bigmac

Hehe det verkar som om ni hade det kul på partyt, lite bilder på face kanske?! =) KRAM

2009-02-06 @ 01:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0