Ulf tandläkaren

Alltså jag måste bara berätta lite om en fantastiskt rolig och härlig person; Ulf! Han är vår tandläkare och tillika vår ekonom i klubben. Han är fantastisk. Så fort man träffar honom så blir man glad enda in i själen. Han är som vår lagpappa.
Idag satt jag och Sara och fikade på coffehouse, då traskar Ulf förbi utanför och tittar in på oss och börjar tok-le och vinka! Han kommer in och sen sitter vi och snackar där hur länge som helst.
När han ska gå så säger han;
" Ni är ju så härliga ni två, och ni två tillsammans ger ju så mycket energi, en mörk tjej och en ljus tjej, ni är som...... Kaffe latte!"
HA HA HA vilken rolig kommentar, det blir dagens kommentar! Och den får mig att le, Sara och jag= Kaffe latte!

Kommentarer
Postat av: sara

vi älskar ulf!

2009-02-24 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0