Vinprovning

Åå vilken härlig kväll det kommer att bli, om en timme kommer Magnus hem, jag längtar så jag håller på att spricka! Sedan blir det after work tillsammans med några i laget på Bahnhof. Sedan ska jag och Magnus hem till Ulf med familj för vinprovning samt god middag. Sara söt kommer också vara där, mysigt!  Har aldrig varit på vinprovning så detta ska bli roligt. Jag kan se framfr mig redan nu hur vi alla sitter där och smakar och säger saker som; "Jag tycker att detta vin har en liten touch av lakrits... men om ma bara går på doften så kan jag ana en viss bittersmak som.... granatäpple". Hihi ja som sagt jag har alrig varit på vinprovning, oftast så tänker jag inte så mycket på exakt vad det smakar när jag dricker vin, jag bara dricker det för att det är gott. :)

Imorgon är det dags för avfärd till Stockholm!! Tjolahopp tjolahej vad skojigt det ska bli! Och idag bokade jag även tillbakaresan hit ner, jag ska FLYGA, SJÄLV! Hjälp, jag kommer ju dö... vad har jag gett mig in på???? Usch!.... Nej nu ska jag inte oroa mig för det redan nu, utan nu ska jag ta en dag i sänder, nej, jag ska t o m ta en timme i sänder och njuta av varje timme, för det kommer att bli många roliga timmar denna helg!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Du kan ju alltid köra med, "Jag har ALDRIG druckit vin", den brukar jag köra, hihi ;)

2009-02-20 @ 22:38:02
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0