Första vinsten klar! Ohoo

Det är så härligt när man har en bra känsla i magen redan på morgonen när man vaknar, man känner sig lugn och självsäker. Så kändes det i Söndags då jag vaknade, sedan förstärktes den känslan ännu mer när jag kom till hallen för morgonträning. Hela laget kändes harmoniskt och självsäkert! Kan man ha en bättre känsla än så inför en semifinal??
Matchen blev en snabb tillställning, vi spelade väldigt bra och stabilt, vi höll i vårt spel och det gjorde Elverket stressade.
Så vi vann 3-0!
Nu är det fokus mot nästa match, i Vallentuna. Det blir tuffare och vi är alla redo, BRING IT ON!!

På jobbfronten rullar det på på samma sätt som tidigare, många pusselbitar som ska falla på plats. Puh blir så trött på det ibland, så jobbigt när jag inte själv kan bestämma i vilken takt allt ska ske, utan jag är beroende av så många nadra människor, att dom svarar, att dom gör sitt jobb, osv.. Men jag läste någonstans om känslan av att släppa kontrollen och bara låta saker ske i sin takt och se vart det leder. Jag tyckte det lät mycket klokt så jag ska försöka leva efter det mottot!

Nu ska jag gå och sussa lite, hoppas imorrn blir en rolig dag med många roliga och glada händelser!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0