Inget är som väntans tider

När som helst ska min syster föda barn, precis när som helst. Hon verkar inte vara ett dugg nervös över detta, men JAG, jag är ett nervvrak. Den här veckan har jag vaknat varenda natt av att jag har drömt något om min syster och att hon ska föda. Senast inatt vaknade jag upp kallsvettig, jag drömde nämligen att vi alla i familjen var och fikade på tössebageriet i Stockholm (fråga mig inte varför vi var just där för det vet jag inte själv... men dom har goda semlor, så kanske därför). Helt plötsligt så ställer sig min syster upp, då har vattnet gått, så Tor springer ut på gatan för att få tag i en taxi, men det kommer ingen taxi så det slutar med att vi alla, inklusive ÅSA(!) får springa till sjukhuset istället... haha hoppas att det går lite smidigare i verkliga livet för dom.

Ja sen väntar jag på svar från både den ena och den andre gällande mitt nya företag. Alltså det låter ju så flashigt att säga eget företag, som Andrea alltid säger; "går du runt i pumps och kostym nu hela dagarna eller". hihi nä inte riktigt, snarare träningskläder. Nä men det är ju så många samtal som måste göras, men alla kan ju inte prata telefon precis när jag vill det... så då får man lämna meddelande hos varenda en och bara sitta o vänta på att de ska ringa upp... frustrerande ibland men... äsch allt löser sig ju alltid till slut, så varför oroa sig egentligen.

Jag väntar också på att slutspelsmatcherna äntligen ska dra igång, ska bli gött att börja spela ofta och mycket!
Vad gälle volleybollen så har det ju kommit upp något annat alldeles otroligt superroligt, Sverige har kommit med i Universiaden!! Så roligt! Tänk om man får åka till Serbien och spela volleyboll mot snuskigt bra lag, vilken dröm!

Imorrn är det melodifestival-final. Laget kommer hit för middag och omröstning av bidragen. Blir nog en riktig toppenkväll tror jag.

Nu är det dags att sussa, ögonen börja slå igen.


Kommentarer
Postat av: sara

Fan att man ska fylla år och missa den speciella schlagerkvällen..Men förhoppningsvis kommer jag till sjungandet efter programmet. Hihi

2009-03-14 @ 10:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0