Jag är moster igen!!

I Fredags föddes han, den lilla gutten som vi har väntat på så länge! Jag har verkligen drömt om Åsa och om hur hon föder barn på de mest konstiga ställena, jag har nog varit lite nervös. Men nu är han ute och jag är lättad. När jag fick sms från Tor att han var ute och att han mådde bra så brast det för mig, tårarna sprutade som på lille skutt, riktiga lyckotårar!
Nu känns det bara lite surt att jag inte har tid att åka upp till stockholm för att hälsa på dom. Å andra sidan så ska vi i laget ju upp til stockholm nästa onsdag för semi nr 2, förhoppningsvsi hinner jag göra en liten avstickare till Häggvik då! Så jag kan krama min lilla favvo-Daniel och få hålla i den nya lilla kisen.

Ja annars går livet sin gilla gång, jag jobbar heltid med mitt nya företags-projekt, men än så länge är det mest jobb inne i huvudet, inte så mycket fysiskt jobb, men det kommer snart. Allt har sin tid! :)

Vi vann sista kvartsfinalen igår mot svedala, äntligen är vi framme vid semi där vi får möta bättre motstånd. Och det är ju så fantastiskt att semi blir mot ett stockholms-lag, då kommer hela min familj och hejar på oss!

Nu måste jag sluta, måste plugga körteori, har ju uppskrivningen snart, Iiiiiiiiii nervöst! Men jag säger inte exakt när jag har provet, det blir så jobbigt om jag kuggar på provet, då är det bättre att folk ej vet för då frågar dom ej hur det har gått.
Men håll tummarna för mig de närmaste dagarna, det kanske hjälper mig, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0