KÖÖÖÖRKOOOOORT!!!!!!

WWWWWOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!! YES YES YES, Jag har idag tagit körkort!!!!! Jag är just nu världens lyckligaste människa! Jag behöver aldrig mer gå till körskolan, jag behöver aldrig mer ha en lärare brevid mig som säger vad jag ska göra. I am free!!!!!! wooooohoooooooo!!!
Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, äh förresten, nu ska jag vara riktigt osvensk; JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!! Ha ha.
Körkort körkort körkort körkort, trala la la la la la la!!!!!

Och så sötis-Minni som har gått och varit nervös för min skull hela morgonen och som sedan bjöd mig på lunch för att fira, du e för go du vännen!! Tack för din omtanke och ditt stöd!

För alla er som har haft körkort i flera år kanske inte riktigt förstår min brutala glädje över detta körkort, men för en ur-Stockholmare som har växt upp i en familj som ej har haft bil så känns det väldigt stort att nu, när jag är 27 år gammal, har tagit körkort!!

Ha ha måste berätta min reaktion när jag hade kört klart: Då säger läraren typ: "Ja då sätter jag ett kryss i godkänt rutan nu då"
Lena svarar "Mmm ok"(väldigt sammanbitet o nervöst).
Körläraren säger igen: "alltså du är godkänd".
Lena säger;"ok........................................ eller VA!!???? är jag godkänd???? Ha ha ha är det sant, ohoooooo!".

Kommentarer
Postat av: Bigmac

Grattis!!! ps. Ja håller med dig, hon e så otroooooligt söt den tjejen! ;-)

2009-03-31 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0