Semifinaldags

Jaha igår satt man klistrad framför hotline för att se hur de andra kvartsfinalerna skulle sluta. Det blev örebro och Elverket som vann och därmed har vi Elverket i Semifinal.
Min stackars Andrea är nog ganska ledsen nu, eftersom de åkte ur slutspelet. Jag vet ju exakt hur det känns att åka ut både i kvart och i semi, det suger verkligen. Men Andrea, gumman, glöm aldrig att DU ÄR BÄST!!! Och att det kommer fler säsonger och fler chanser. Jag vet ju hur lite dom orden betyder precis såhär efter man har förlorat men faktum är ju att det är sant.

Igår klarade jag teoriprovet för körkort!! Så nu är det "bara" ett steg kvar, själva uppkörningen.
Jag börjar lessna på övningskörning nu, ganska segt... och dyrt! Så ser gärna att jag klarar uppkörningen på första försöket. :)

Just nu håller de på att tapetsera om i vårt sovrum, skönt. För den förra tapeten var ju inte direkt den snyggaste, grönrandig med en orange-gul sicksack bord...hm hur tänkte den som bodde här innan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0