slutspelstider

Äntligen! börjar slutspelet, det har varit en rolig säsong än så länge, . Många av seriematcherna har väl inte direkt varit superroliga men tack vare matchning i Polen, NEVZA samt GP, så har säsongen bjudit på många roliga stunder. Men som sagt nu börjar slutspelet och det är ju det man längtar till hela säsongen liksom, det man tränar för hela året.
Vi möter Svedala i kvartsfinal, har inte så mycket att säga om det...
Men jag räknar iskallt med att vi kommer till semifinal och det innebär spel i Stockholm, ohooo!! Hade ju varit roligast om det blev sollentuna som står på andra sidan nätet, men även Elverket hae varit skoj att tampas mot.

Idag har jag verkligen haft fullt upp, mitt huvud har varit sprängfyllt med saker som jag måste göra. Jag fungerar verkligen inte när jag inte har full koll på saker, som idag har jag behövt ta reda på om min verksamhet kommer vara momspliktig eller inte... ehhh, say what? Fattar ingenting, så min telefon har gått varm till skojiga ställen som t ex skatteverket; party! Jag har också letat efter en revisor som kan hjälpa mig med alla dessa tråkiga frågor. På det sättet kan jag ägna mig åt det som är det roliga i hela sammanhanget, jobba på gymet!

På Lördag händer det något mycket skojigt, då är det MELODIFESTIVAL-FINAL!!!!! Och vi ska då samlas hela laget + tränare för middag, mys och schlagertittande. Jag och Minni har dessutom lite roliga överraskningar  på G inför den stora schlagerkvällen men det kan jag inte berätta om här då många töser i laget går in och läser här emellanåt.. :)

Nu ska jag sova och vila min stackars hjärna som har jobbat på helvarv hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0