Stockholm here we come!!

Ååå vilken skojsig och underbar dag som väntar imorrn! Då är det dags för avfärd till Stockholm för semi nr 2. Vi är alla sååå laddade, ska bli grymt kul att åka upp dit och spela, brukar vara bra tryck på läktarna, nice, precis som det ska vara!!
Vi åker ner mot Malmö imorrn bitti för att ta flyget upp, ifrån arlanda åker vi sedan HEM TILL MIN MAMMA OCH PAPPA!!! Myyyyyyyyyyyys att få krama dom igen! Och dom har lagat mat till oss så vi äter där. Sedan medan laget softar hemma hos mina päron så sticker jag till min kära syster yster och hennes härliga familj, måste ju kramas och busa lite med Daniel, samt få hålla lite i det lilla nytillkomna knytet (som ej har nåt namn ännu).

Sedan åker jag och pappa ut till vallentuna där jag möter upp med laget igen, kanske blir det jag som kör dit, hi hi, man vet aldrig!
Ska bli så fantastiskt roligt att spela match då min familj sitter på läktaren, jag saknar verkligen det så sjukt mycket. Tänk när jag spelade i Sollentuna, då satt dom där på nästan alla matcher jag spelade. Det känns fortfarande lite konstigt nu när jag spelar i Engelholm, när ingen mamma eller pappa finns på läktaren. Så imorrn ska vi ta igen allt sådant!

Andrea, min underbara vän, kommer också på matchen, tänk att få krama henne också! Tjoho! Och det bästa av allt är att vi inte behöver bli ledsna när jag sedan åker ner till skåne igen, för på Lördag kommer hon ner hit till mig i Ängelholm och ska vara här hela helgen , kan det bli bättre?? Nej! :)

Nu ska jag packa väskan och sedan ska jag få en god natts sömn utan konstiga uppkörningsdrömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0