Ledig kväll!

eftersom vi är mitt inne i maxstyrkeperiod nu så är kroppen och knoppen lite lätt sletna. Då passar det utmärkt med ledig kväll! Denna torsdagskväll är min kära granne Andrea hemma i Harplinge.. så jag myser själv framför en film med fruktsallad och te, så nice!!

Igår spelade vi match hemma mot Hylte/halmstad, där Ewa nu spelar. Det blev en relativt enkel tillställning. Det var mycket folk där för att titta o heja, det var så skoj att äntligen få spela match! Den här säsongen har varit helt sjukt trög gällande antal matcher, typ 4 lediga helgen har vi haft... bara träning, träning o träning. Det är ju skoj med träning..men träningen blir extra skojig om man har en match att träna inför.
Nåja bara att gilla läget, "bite it" så att säga. Nu i helgen har vi den sista spellediga helgen för ett tag framöver, sen får vi lite mer normalt flow på matcherna.

Har snackat lite med Tora Hansson idag på facebook (Tora som är en del av två i beachteam Tora & Camilla), jag lämnade en kommentar till henne om matchen igår..som hon ville lägga upp på deras blogg. Sen började vi snacka beachvolley o jag inser ju att jag är ganska sugen på att börja spela igen.. och eftersom landslaget bara verkar hålla på under maj så kanske man har möjlighet att sätta fötterna i sanden lite sommaren 2010..hade vart sköj! vi får se vad som händer med det. Först har jag ju nu en otroligt rolig inomhussäsong att genomföra på bästa sätt!

nej nu ska jag snart sussa så jag vaknar utvilad och fräsch imorgon!

ha det gött alla goa o glada! (insåg just att det kanske bara är typ 4 st som läser min blogg... inte riktigt som Tora o camillas blogg där det tydligen är 600 pers som är inne o läser...hm ligger lite i lä där : haha)

Kommentarer
Postat av: Perra

5 st nu då =)

2009-11-13 @ 01:19:53
Postat av: Anita

jag smygläser då och då :-)

Alltid kul att se hur det går för er.

Kram!

2009-11-13 @ 11:06:59
Postat av: Minni

jag har full koll på dig. Även om du bara har 4 läsare, har du ändå 4 fler än jag.

2009-11-14 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0