Ny vecka nya möjligheter

Förra veckan var en något tung vecka gällande volleybollen, matchen var skoj i Onsdags men träningarna har gått sådär den senaste tiden, jag har gått hem ifrån träningarna med en dålig känsla, inte känt mig nöjd alls. Nu är det slut på det! idag börjar min resa mot nya mål, ska ta tag i alla små "problem" och lösa dom. Blir ju så mycket roligare om man försöker glädjas över de positiva sakerna och förbättra de sämre sakerna. Så personlig utveckling står alltså på schemat för denna veckan =)

Vad som mer står på schemat förutom jobb och volleyboll är städning. Mitt och Magnus hem har nära på förfallit de senaste veckorna, igår gjorde vi ett seriöst och nödvändigt krafttag mot detta. Vi rensade upp i vår walk in closet, det blev så fint och det var så skoj att se hur bra det blev! Shit man kan ju t o m gå där inne nu(vilket ju är lite av poängen med en WALK IN closet!)
Så idag står sovrummet på schemat, jag har insett att jag inte får ro till att sova dör inne pga allt kaos, så nu är det uppdrag rensning, ska bli skoj att se vad jag kan åstadkomma.

För att gå tillbaka till det där med volleybollen och dålig känsla så är det ju Måndag idag, Måndag innebär fys vilket innebär mycket bärande och slit för min o Andreas del. Det är stänger, det är medbollar, det är viktskivor och ibland även de stora pilatesbollar. Just p g a allt detta slit o släpande så lyckas vi alltid bli griniga efter varje Måndagsträning. Vi kan vara hur glada som helst men sen när det är dags för detta släpande så kommer griniga Andra och lena fram. ha ha Helt sjukt! Så idag ska vara en bra Måndag, vi ska hämta alla fysgrejer och få in dom i bilen och ändå lyckas vara glada o goa! Eller vad säger du Andrea? ;)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Lätt! Idag kommer dagen på måndagen förblir positiv lååååångt in på kvällen :D:D

2009-11-16 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0