Örkelljunga vs Falkenberg

Igår var det dags för toppmatch mellan Örkelljunga och Falkenberg. Vi i laget åkte dit för att supporta örkelljunga...kom dock på efter halva matchen att det fins ju många i falkenberg som jag också hejar på...hm.
Nåja, matchen blev inte så spännande som vi trott på förhand. Falkenberg var bättre denna gången. Dock var det längesen jag sett en match där det missades så mycket som det gjorde igår, så mycket servemiss, från båda lagen.
En sjukt rolig grej var att örkelljunga gjorde sin inspringning lite annorlunda än vanligt. DJ:n spelar vinjetten till star wars, och så kommer en spelare efter en annan in med en mask på sig föreställande de där "soldaterna" (hm..jag känner att jag kommer få mkt skit från alla er starwars fans nu, eftersom jag inte kan namnen eller benämningen på dessa figurer, jag har ju inte ens sett filmerna). Sist kommer Kalle Sandberg in utklädd som Darth Wader med neonsvärdet o hela utstyrseln.
Det roligaste inslaget på hela denna session var ändå när Peter kommer inspringandes och ramlar över reklamskylten! Det var nämligen så att de inte såg så mycket genom de där maskerna, helt livsfarligt egentligen. Men tack Örkelljunga och tack Peter för den underhållningen!

Kommentarer
Postat av: Anita

tack för hälsningen - synd att jag missade er!

hade varit roligt att ses igen

kram!

2009-11-20 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0