En bra dag

Ja igår blev en väldigt bra dag! Torsdagen är annars en sån där dag i veckan då jag går upp på morgonen med lite ångest, det är så mycket som hinna hända och det är på vår träningslediga dag, då man helst av allt skulle vilja ligga i soffan och käka godis...typ.
Men denna torsdagen blev mycket bra. Jag lyckades med maten på jobbet =) Slutade vid ett, åkte då hem och städade (mina föräldrar kommer hit idag så tänkte att dte är ju trevlgt om det är lite fräscht hemma). Sedan var det bara att hoppa in i bilen igen för att köra till Helsingborg. Där skulle jag träffa en kund som behövde hjälp med träningsupplägg, hon blev jättenöjd och jag också (jag håvade ju in pengar ;)).
Sen tillbaka till Ängelholm för att göra medicinsk undersökning hos Dr Ulf, det är alltid så trevligt att komma dit. först tar Minnis mamma blodprov, man snackar lite volleyboll med henne. Sedan in till nästa sjuksköterska som tar EKG, där ligger man o snackar om livet, om killar, om jobb...ja allt! Sedan går man in till Ulf där man berättar om alla sina fysiska bekymmer (om man har några), fast egentligen så går den större tiden där inne ut på at snacka ännu mer strunt och så skrattar man en hel del också.
Man åker helt enekelt därfirån och känner sig glad och uppåt.

Ja just det ja, när jag sitter där på avdelningen o väntar på min tur så ringer det i Tinas telefon, då är et Magnus som ringer till henne (!). Detta händer ganska ofta nuförtiden..ska jag börja misstänka något eller? ;) Nädå skämt åsido, det är ju skoj att ens fästman och tränare går så bra ihop! I alla fall så berättade han genom Tina att han var på väg hem!!! Tjoooohooooo 2 veckors längtan äntligen över!!
Så dagen avslutades ju väldigt bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0