En dag i sömnens tecken

Idag har varit en sån där dag när det inte har känts som att jag har vaknat. På jobbet lyckades jag somna liggandes på rygg på två köksstolar, haha.
Åkte till gymet och gick som i nån slags trans där, gjorde alla övningarna, det gick ganska bra men hjärnan var ändå inte riktigt på.. satte mig i bastun och lyckades somna med huvudet lutandes mot väggen, kom ut ifrån bastun röd som en kräfta.
Kom hem, försökte göra nåt vettigt men var så trött så jag störtade i sängen och somnade, sov i 2 o 1/2 timme! Gick till träningen, gjorde en ganska kass träning, ville så gärna vara bra men huvudet var inte med... så frustrerande. Kom också fram till att grupppsykologi inte är något man ska försöka sig på när man redan är trött o irriterad..
Jag hoppas på en piggare dag imorgon, det är liksom lite roligare att vara pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0