En härlig och rolig helg väntar!

Magnus är hemma! Så när jag slutar kl 12 så åker jag raka vägen hem till honom. Klockan 15.30 är det träning, jag hoppas på en riktigt bra träning då det ju är seriepremiär på Söndag!
20.30 ikväll landar mamsen och pappsen i Ängelholm, ska bli så underbart härligt att få träffa dom igen!
Imorgon lördag blir det säkert en promenad, sedan ska jag, mamma och pappa titta på Magnus när han och hans lag (förhoppningsvis) spöar Malmö.
Sedan blir det Kanadensisk thanksgivingmiddag hemma hos Minni som Jen och Whitney har gjort.
På söndagen är det äntligen dags; SERIEPREMIÄR mot Katrineholm! Så först träning kl 12, sen lunch, fika hemma hos mig och sen match!!! taggad är jag, till tusen!!
Jag tror på en bra helg och jag tror på vinst i matchen! =)
På Måndaen är jag ledig och mammsen o pappsen åker ej hem förrens på eftermiddagen så det hinner säkert bli en fika då också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0