En toppenhelg!

Helgen blev precis så bra som jag hoppats på, det är väl för härligt när det blir så!
Har umgåtts mycket me mina kära föräldrar och min älskade Magnus.
Magnus och hans lag vann en mycket jämn match mot Malmö, vi vann en mycket jämn match mot Katrineholm!
Det var sjukt roligt att börja serien, och den kunde inte ha startat på ett roligare sätt än detta, en tuff lång match mot ett gnetande katrineholm. Sedan kramkalas efter matchen med alla fantatsiska människor i Katrineholm! =)
Jag ar också gjort något som jag aldrig gjort tidigare, jag lärde mig att byta däck. Shit vilket meck att hålla på me, Magnus jag och pappa slet i två timmar, höja bilen, skruva loss, ta av, sätta på, skruva på, ställa ner bilen, rulla däck, höja bilen, skruva oss, ta av osv osv osv... Förhoppningsvis kommer jag inte känna mig helt strandsatt om jag skulle få punka på nåt däck här framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0