IKEA o Väla

Idag vid tolv hoppade jag, Andrea, Magda, Minni, Whitney och Muck in i minibussen för att åka till Väla. Först tog vi en runda på IKEA, våra utländskor tyckte det var härligt att få komma till ett svenskt IKEA, "the mothership of IKEA" som vi sa. =)
Det är en upplevelse att gå o shoppa med muck, hon går verkligen i sin egna lilla värld, försvinner lite titt som tätt och så heöt plötsligt dyker hon upp igen, då ofta med nåt nyinköpt i handen. Det bor en liten shoppaholic i den lilla varelsen.
Vi fyndade allihop, jag hittade en efterlängtad jacka. Andrea hittade mycket efterlängtade jeans. Minni köpte en knallrosa top (på mitt initiativ=)), Muck köpte skor, en top, ljus mm mm mm mm mm. Och Whiney hittade en handduk, en matta, mat mm. (Magda var hos sin farmor o farfar, men där fyndade hon i en hemmagjord paj). En fika hann det förstås bli också och den var välbehövlig vill jag lova!
Sedan åkte vi hem till Ängelholm igen, typ 5 timmar senare, puh vi var ganska slitna då!
En mycket härlig och rolig dag tillsammans med underbara lagvänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0