Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Så känner jag med Magnus! Han gör livet eneklt, han gör mig glad och han gör så att jag känner mig hel! Tack för det älskling!
(Den där Melissa Horn gör så sjukt bra låtar, texterna är grymma!)

Igår hade vi det klassiska lagmötet, alltid en upplevelse som bringar många känslor o tankar. Fast denna gången var det faktiskt ett bra möte, många sa vad de tycker o känner.

Idag är det ledig kväll, puh ååå så skönt! Då blir det filmkväll med världens bästa Andrea, alltid lika skoj o mysigt att hänga med henne. Så Bogarts here we come! Det blir uppföljning i Änglagårds-temat denna gången tror jag. Vi skrattade hysteriskt åt alla härliga karaktärer i den första filmen, i Måndags. Och eftersom Andrea inte ens sett filmerna så är det ju ett måste att uppdatera henne på detta, särskilt som hon ju tycker om svenska filmer.

Imorrn hoppas jag på att min kära syster yster och hennes härliga familj kommer ner hit t oss! Dom har varit sjuka i veckan så dom har inte vetat om dom skulle kunna komma, men idag kändes det som att dom ska försöka komma.. hade vart sååå mysigt att träffa dom!
När jag pratade med mamma i telefon i förrgår så satt hon och lekte med Daniel, så jag säger till henne att hon ska hälsa honom att jag saknar honom och älskar honom jättemycket. Då svarar lillprinsen; "Å jag saknar henne"..jag blev så varm i hjärtat och lyckotårarna steg i mina ögon!

Imorrn är det Fredag, en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0