ledig kväll= woohoo!

Den här veckan har jag jobbat heldag varje dag, men idag jobbade jag bara till 12.30, jag körde då hem, tog den viktiga duschen för att bli av med äcklig röklukt(hon jag jobbar hos röker), sedan krashade jag i soffan. Vaknade men ändå inte, var totalt däckad.. gjorde mig i ordning för att sätta mig på cykeln till espressohouse där jag skulle träffa Andrea för en fikastund. När jag kommer ut med min cykel upptäcker jag att det är skånskt regn på G, med andra ord regn från alla möjliga håll; uppifrån, från sidan, underifrån mm. Cykelturen till espressohouse är inte lång men jag lyckades bli helt sjöblöt. Väl inne på espressohouse möter jag Andrea som sitter precis lika sjöblöt hon efter hennes cykeltur. Det var ju bara att skratta åt det. Fikastunden var i alla fall helt underbar och väldigt värdefull!
Nu blir det snart filmkväll med godis, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0