Fan- freakin- tastic!

Det uttrycket hörde jag och Andrea då vi tittade på So you think you can dance igår kväll, fan- freakin- tastic! Det tyckte vi var ett roligt uttryck som säkert kommer användas lite då och då under denna säsong.
Om ca en halvtimme bär det av till jobbet, första dagen idag och visst är jag lite nervös... alltid lite pirrigt när något nytt väntar. Men fjärilarna i magen beror nog också på att jag efter jobbet ska åka direkt till Ulf och dra ut en visdomstand. Jag är banne mig skiträdd! Ahhhhh! Tur att jag har Andrea med mig som kommer hålla mig i handen under hela sessionen! Men tanden måste ut och för att citera yrrol; "det gör för ooont!". Och dessutom så får den tanden verkligen inte plats i min mun, det är trångt som det är ändå.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0