Jag saknar mina systersöner!

Nu till helgen bär det av till Stockholm! Jag brukar alltid längta hem till familjen men inte så mycket till själva staden, men denna gång ser jag väldigt mycket fram emot att hänga lite i Stockholm. Strosa runt i gamla stan, fika med familjen på nåt mysigt café, gå runt nere vid skeppsholmen, insupa den stressade atmosfären, se mycket folk.
Ska bli så härligt att komma hem och träffa mina kära föräldrar, Kerstin, Åsa och Tor och så självklart mina underbara små pärlor, mina systersöner! Ååå vad jag saknar dom, att få krama dom och leka med dom.
Här nedan är dom små ljuvelerna dock är dessa bilder gamla så pojkarna är större nu. Puss på er älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0