Älskar mitt nya lag!

Det är tur att jag trivs med mitt nya lag, annars hade det varit ännu tyngre att vara ifrån alla nära o kära.
ikväll har vi haft sushikväll, gjort mängder med sushi tillsammans o proppat i oss! Kvällen bjöd på många härliga skratt. Det finns många olika personligheter i laget o tillsammans tror jag vi kommer kunna prestera riktigt bra!
Imorrn är det fest på ett ställe som heter Guterhof. Min käre vän Marcus kommer hit ifrån Italien vilket ska bli så fantastiskt roligt!! Så han tillsammans med mitt lag plus andra vänner till några i laget ska förhoppningsvis ha en fantastiskt rolig kväll i Schaffhausen, eller Schaffhuuuse som Annika säger att att man ska säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0