Första veckan i mitt nya hemland

Det har varit en omvälvande första vecka, mycket nya intryck, mycket nya ansikten, mycket nya träningsformer och övningar.
Igår hade jag en välbehövlig skypedejt med Andrea, där man fick sig både ett, två o tre goa asgarv. Igår var nämligen en sådan dag när det slog mig att jag faktiskt ska bo här, att detta är mitt "hem" för flera månader framöver.. fick lite ångest o var lite nerstämd. Konstigt det där.. för jag har inget att vara nedstämd över, jag har det ju jättebra här! Goa lagkamrater, bra träningar, bra boende, bra roommate, supervacker stad mm mm, det är nog bara det där att allt är nytt o främmande.
Ikväll har vi sista träningen för veckan sen är det ledigt hela helgen, vilket behövs. Kan nog bli en liten resa t IKEA kanske =) Och så ska vi nog till Zurich, det ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0