Proffs i Schaffhausen!

Nu ska jag försöka börja blogga igen. Det har hänt en del nytt sen sist kan man säga!
Dels så har en hel sommar gått, det var en FANTASTISK sommar med många härliga minnen! Sen har jag och Magnus flyttat ifrån Ängelholm, flyttlasset gick till Linköping där Magnus ska jobba o spela volleyboll. Jag däremot ska inte bo där.. vi gillar tydligen att vara ifrån varandra.. ?
Anledningen till att jag inte ska bo där är för att jag fick ett utlandskontrakt i Schaffhausen, Schweiz!!! Jag ska spela i samma lag som Lina Sundström. Jag är faktiskt här i Schweiz nu, kom hit i söndags efter en veckas semester i Budapest.
Jag orkar inte skriva mer just nu då jag måste sova. men mer om detta äventyr kommer definitivt att ploppa upp här på bloggen här framöver!
Här är några första bilder från min nya hemstad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0