Endast 40 timmar kvar!

Om endast 40 timmar så är jag i min älskade Magnus famn, SOM jag har längtat efter det ögonblicket!!
Morgondagen kommer bara bli en lång väntan på att den ska ta slut så att jag får gå o sova, så att jag kan vakna upp o bege mig till flygplatsen. Men å andra sidan, man ska ju faktiskt fånga varje dag, så jag ska nog hitta på nåt som förgyller morgondagen också, har faktiskt en hel del ärenden att stå i och det är bra för då går dagen fortare =)
Annars händer det inte så mycket nytt här, vi åkte till Geneve i Lördags för match, vi spelade dåligt, vann ändå med 3-1, puh. Man börjar komma in i höstlunken nu, även om värdet fortfarande är vackert o gör en glad, inte alls nåt höstrusk ännu, hoppas det håller i sig.
Jag lär mig fler o fler tyska ord o fraser... men vad spelar det för roll då folket här ändå pratar schweiztyska, jag förstår ju inte vad dom svarar!..
Jag har kommit fram till att Schweiztyskan låter precis som alvernas språk i sagan om ringen.
Har precis varit på massage hos Kevin, så nu känner jag mig som en geléklump, hoppas kroppen taggar upp sig lagom till träningsstart.
Nu blir det mat o vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0