FRUSTRATION är ett passande ord just nu!

Känner frustration för att vi helt plötsligt har börjat förlora, vi är osäkra på plan o vi har inte roligt.
Känner frustration för jag tycker inte volleybollen är rolig just nu, är i en djup svacka och jag försöker ta mig upp från den. Detta leder till jag underpresterar på matcher-frustration!
Känner frustration för att jag lever en dröm just nu, spelar proffessionellt o borde vara jätteglad, men jag känner mig ofta nere, känner mig ledsen och ensam, ff a så saknar jag Magnus! behöver hans närhet.
Känner frustration då folk missförstår det man säger eller tolkar en fel. Beror förmodligen delvis på hur jag uttrycker mig.. gaaa frustration!
Frustration frustration FRUSTRATIOOOOON!!!!!!!!!.................. Sådär, kanske detta lilla inlägg hjälper mig att lämna frustrationen här på denna blogg så att jag vaknar upp imorrn o känner mig glad, harmonisk och laddad för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0