Känner mig så lyckligt lottad

Jag har en fantastisk familj som ställer upp i vått o torrt och som alltid vill mitt bästa! Dom har varit här nere hos mig en gång redan, men dom har redan bestämt att dom ska komma hit igen till våren. Jag blir så lycklig av att ha en sån familj!
Sedan har jag den andra delen av min familj, Magnus familj, som jag saknar så mycket! Jag kände mig så välkommen in i deras familj från första stund vi sågs. Känner mig lyckligt lottad som fick hela den underbara familjen o släkten på köpet då jag och Magnus fann varandra. Ska bli fantastiskt att träffa dom alla nu i jul.
Jag har universums mest underbara o "bästaste" fästman! Han gör så mycket för mig, hjälper mig o stöttar mig i motgång, gläds med mig i medgång! Han vill alltid mitt bästa, han gör mig glad o lycklig, det gör mig så varm enda in i själen att ha en honom vid min sida!
För en vecka sedan så kom ju Andrea, Maria o Mucki ner hit för att hälsa på, jag känner mig så lyckligt lottad som har underbara vänner som dessa! Jag tänker också mycket på då Marcus åkte hit från Piacenza för att hälsa på mig, vilken rolig helg det blev! han är så omtänksam o genomsnäll. Jag är så tacksam att jag har dessa vänner som betyder så oerhört mycket för mig! Jag tycker det känns så fantastiskt att dom tar sig tid att komma hit för att hälsa på!
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0