Min kära älskling på besök!

Det var 7 st härliga dagar då Magnus, min kära underbart snygga älskling, var här! Det är svårt att beskriva exakt hur det kändes då jag såg honom komma gåendes på flygplatsen.
Jag hade kört till flygplatsen för att hämta honom. Han skulle landa typ 9.30, från där jag bor tar det ca 30 min att åka t flygplatsen. Kl 7.30 satt jag i bilen, haha jag var liiiiite ivrig kan man säga!
Väl på flygplatsen vankade jag av och an, fjärilarna flaxade runt i min mage, var faktiskt riktigt nervös. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna vara nervös inför Magnus, men denna gången var jag nervös, det var så längesen jag träffat honom, kramat honom mm.
På zurich flygplats har dom som en stor glasvägg så man kan se in dit där de ankommande hämtar sina väskor, jag stod tryckt mot rutan som ett barn på julafton, för att se en skymt av honom. När jag väl såg honom så släppte allt, jag sprack upp i världens leende, jag började darra, kände hur glädjetårarna började komma. Han var så snygg, så obeskrivligt vacker, så perfekt! När han såg mig sprack även han upp i ett stort leende, hans himmelskt fina leende, det gjorde mig knäsvag.
När han sedan äntligen kom ut så slängde vi oss i varandras famn, kramades så hårt, så länge, jag grät (självklart), skakade av lycka! SOM jag hade väntat på den dagen!! Det var utan tvekan en av de lyckligaste stunderna i mitt liv! Jag känner mig så hel, så fullständig med honom! Han är mitt allt!
Sedan blev veckan suverän, vi hittade på massa skoj, gick långa promenader, åt gott, kramades mycket, bara njöt av att äntligen få vara nära varandra igen.
Efter vår match på söndagen(som var den sämsta matchen ever, så dåligt lag vi mötte o vi var också dåliga. Men jag kunde ärligt talat inte ha brytt mig mindre om det just då) så åkte vi på en roadtrip till Marcus i Italien. Vi tre gjorde Milano under en dag, strosade, åt gott och MYCKET, fikade ännu mer, sen blev det lite mysfest hemma hos marcus på kvällen. En riktigt bra dag hos vår käre vän! Sen åkte vi tillbaka "hem"dagen efter, det blev en fantastiskt fin resa, alperna visade upp sig från sin bästa sida, helt otroligt vad vackert det är där!! Man blir alldeles stum.
Ja, så i Onsdags då så åkte han hem till Sverige igen. tillbaka på flygplatsen igen, återigen tårar, MÅNGA tårar, men denna gång var det enbart sorgsna tårar! Kändes så fel att han åkte, vi hade dte så bra. Vi är menade att vara tillsammans, inte ha ett halvt europa emellan oss. :(
Men jag är glad att han var här en hel vecka och vi hann verkligen umgås och vara lyckliga över att vara varandra nära igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0