Europa park!!! =)))

Jag säger bara WIIIIIEEEEEE så skoj!! I Måndags, på vår återhämtningsdag åkte vi alla till tyskland och Europa park. Ett sjukt stort tivoli med alla möjliga åkattraktioner. Hela nöjesfältet var uppdelat i olika länder, så det fanns t ex Spanien, där var det uppbyggt som en typisk spansk stad med spanska resaturanger mm. Det fanns också en skandinavisk del =))) Där fanns det trånga gränder, fiskebodar, godisaffär med lösgodis i mm. Väldigt mysigt att strosa runt i "skandinavien" måste jag säga.
Men alltså berg och dalbanorna var galet stora! jag åkte alla de stora utom en, är väldigt stolt över mig själv!
Det togs en del roliga bilder under denna dag. Här kommer ett utplock av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0