Hög på järn! =)

Förra veckan så fick jag veta att jag återigen har extrem järnbrist. Jag vet ej enheten, men man ska ha över 30, jag har 4! :S
Så jag o läkaren pratade om detta, jag förklarade att jag har ätit järn i flera år men att jag aldrig riktigt får upp halten. Läkaren menar att min kropp inte riktigt kan producera järn på egen hand. Så hon tyckte det var viktigt att få upp det fort, därför skulle jag idag göra en järninfusion! Jag trodde nog inte riktigt att jag skulle känna någon skillnad. OJ vad jag hade fel!! Shit, det var en extremt konstig känsla, när jag gick så kändes det som jag svävade, det kändes som att ögonen öppnades, såg allt mycket klarare, kunde fokusera mycket mer på saker. Framförallt så känner jag mig sååå sjukt pigg! Hur ska jag kunna somna inatt?? Värsta kicken! Tydligen så fick jag en väldigt stor dos, så hon sa att jag BÖR känna skillnad. Ja det vill jag lova att jag gör!! haha
Om två veckor ska jag få en lika stor dos igen.
En ganska rolig bild som kan symbolisera skillnaden mellan livet utan järn, och livet med järn! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0