"Man kan inte ha för många mössor"

Detta är ett motto som jag uppfunnit. Mössor är en passion, det är det bästa med att det faktiskt blir kallt på hösten/vintern, då får man ta på sig mössa, och man kan välja mössa efetr humör liksom. Så varje år köper jag minst en mössa.
Idag har vi haft en ledig dag, fantastiskt vad jag älskar dessa lediga dagar här!! =)
Idag stod shopping i Singen med Lina o grit på schemat. Vi var bl a i en fantastiskt bra sportaffär där dom hade utförsäljning på typ alla surfmärken, wieee!! Så det blev lite t-shirtar o självklart en mössa!! Resultatet visas här nedan, en typisk Lenamössa om jag får säga det själv! =)
En sväng till HM blev det också och så självklart FIKA! =)
Sedan åkte vi till en stor mataffär o storhandlade inför veckan, man äte rju som en häst här pga all träning, hihi.
När vi kom hem så kände vi att det hade vart gött att åka till "vårt" spa för lite bastu o kallbad, så så blev det! Ganska lustigt vad man kan vara med om där med tanke på att det är ett naken-spa, idag t ex så vandrade massa av våra sponsorer runt där helt näck, eftersom dom är våra sponsorer så måste vi ju prata med dom, det känns allt lite obekvämt att stå o prata med en sponsor då denne e spritt språngande näck och man själv också(försöker alltid skyla mig lite med en handduk, även fast man egentligen inte får). Det värsta var i en av bastuarna, då jag, Lina o Grit ligger på rad, då kommer en av våra huvudsponsorer in o lägger sig brevid mig, där ligger vi alla helt nakna o pratar om matchen sist mm, haha otroligt lustig situation! =)

Kommentarer
Postat av: M

hahaha.. absurd situation. måste vara svårt att slappna av o koncentrera sig på konversationen :S

2010-10-18 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0