Photoshoot

För en vecka sedan så var jag och Laura, den andra liberon i laget, på photoshoot. Vi har en banksponsor på våra tröjor,  dom ville ha bilder på oss med tröjorna på. Jag och laura tänkte att det är väl en 2-3 bilder vi ska ta och sen kan vi åka hem igen. Väl i studion så visade det sig att det var lite fler bilder än 2-3 som skulle tas... Vi var där i 2 timmar. Man kände sig lite obekväm och löjlig i början men sedan var det verkligen bara skitkul!

Jag tycker det känns lite löjligt att och egotrippat att lägga upp massa bilder på sig själv då man poserar, men jag vet att ni är flera stycken som gärna vill se bilderna. Dessutom så är detta verkligen ett roligt minne så..here it comes! =)

Kommentarer
Postat av: Egberths

Snyggt!! :))

2010-10-04 @ 07:18:16
URL: http://www.egberth.com
Postat av: Aida

Nice! Visst är dom helt galna fotonissarna? Man kommer ju aldrig ifrån kameran :P Hehe Förresten, vi har likadana kläder som er från Erima :P

2010-10-05 @ 10:16:40
Postat av: Anita Nordlander

Toppen !!! Du är en riktigt snygg fotomodell :) Kram Anita

2010-10-05 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0