Min födelsedag blev en TOPPENdag!

Dagen började med att det ringde på dörren, jag tänkte för mig själv att detta verkar skumt, vem skulle ringa på här och nu?? Då jag öppnar står Lina där med världens finaste bukett röda rosor! Magnus hade anlitat henne som blombud, så jag fick 29 stycken fantastiska rosor från min älskling, min DRIV! =)
Jag bakade sedan sockerkaka och hallon/blåbärspaj. Sedan bjöd jag hem laget på fika hos oss, det blev väldigt lyckat och alla verkade mycket nöjda.
Efter allt detta ståhej så gick jag ut på en promenad, man blir lite lätt varm och trött av att vara hemma och stå vid ugnen en hel förmiddag. Jag gick till ett ställe där det är extremt vacker utsikt över Schaffhasuen, tyvärr var det lite disigt idag så dom korten som jag tog blev inte optimala. Dock så var kosoorna ute så dom hamnade på ett par pics dom också.
När jag kom hem så ringer det på skype, jag svarar och möts av HELA min familj som har samlats hemma hos Åsa o Tor, dom sjöng för mig. Hela situationen, att dom ringde, att dom var samlade, att dom sjöng, att dom såg så glada ut, gjorde att tårarna rann av lycka hos mig!! Sedan satt vi o pratade ett tag, svårt att prata med 5 personer samtidigt, hihi. Mest pratade jag med Daniel som hade sååå mycket att berätta! han har blivit så stor, jag saknar honom mycket!
Sedan blev det dags för möte o träning, mötet var givande, fick mycket bra input från vår coach, saker man gör bra, saker man ska jobba på osv. han e bra vår coach, jag gillar honom!
Sedan efter träningen så bjöd jag alla på mina kakor, det blev en succé, YES!! haha. Och vi hade vägning idag också, så alla var väldigt noga med att väga sig innan dom började vräka i sig kakor, haha dom e roliga brudarna!
Hela dagen avslutades med ett samtal med min Älskling! Underbart!
Nu kommer jag somna med ett leende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0