Minnen från sommaren 2010

Jag läste precis Marcus blogg och insåg hur fint han hade gjort det, han hade nämligen sammanfattat sommaren 2010 i bilder. Jag tyckte det var en jättebra idé, så med all respekt Marcus, så snor jag din idé och gör likadant! Därför att just idag då kylan helt plötsligt har funnit Schaffhausen så har jag drömt mig bort till sommaren 2010, vilken FANTASTISK sommar det var! och vilka underbara människor man känner, är verkligen lyckligt lottad som har en sån underbar familj, en sån fantastiskt underbar fästman och så härliga vänner!
Stockholmsvistelse 1, direkt efter landslaget
Midsommar med det underbara gänget!!!
Ridning!! med andrea
Var ledare på talangläger i falköping
Utekväll i Halmstad

Jag och Magnus spenderade några fantastiskt härliga dagar i Linköping :)
Stockholmsvistelse med Magnus, Marcus, Andrea o Minni. Här under är det lite fest i Stockholmsnatten

Häng med min goa familj

Melissa Horn på Mosebacke

Allsång på skansen


Perras 30-årsfest på Bunkern bar



Massa strandhäng tack vare beachvolley



Mixed-SM guld!


Häng med Maria o Daniel på Vinön


Och sen avslutades sommaren med en fantastiskt bra vecka i Budapest tillsammans med Magnus o Marcus! Där blev det mycket tittande på sim-EM, det var ju därför vi var där, för att heja fram Becca!!






Kommentarer
Postat av: Andréa

hahaha, vad härligt att mitt "backhoppnings-fall" fick vara med bland sommarminnena :P

2010-09-01 @ 22:52:41
Postat av: becca

åh va fina bilder!!

2010-09-13 @ 05:49:16
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0